Salg
+46(0)752 400 830

Support
+46(0)752 400 820

facebook blogger linkedin youtube twitter
  • facebook
  • blogger
  • linkedin
  • twitter

Service Level Agreement

Garantert respons og kontakt hele døgnet for driftskritiske serverløsninger.

Kontakt oss via skjema

Support

+46(0)752 400 820

Salg

+46(0)752 400 830

Gilla oss på Facebook!

Följ oss på Google+!

Serviceavtale


En serviceavtale, også kalt SLA (Service Level Agreement) er en avtale mellom deg som kunde og Ipeer der vi tilbyr deg utvidet service som feilavhjelping, vakttelefon m.m.


SLA 1 SLA 2 SLA 3
Responstid innenfor kontortid 3 t 10 min 10 min
Responstid utenfor kontortid Inngår ikke 2 t 1 t
Vakttelefon Inngår ikke Inngår Inngår
Sikkerhetspakker Inngår ikke Inngår ikke Inngår

   Pris:

0 kr/mnd

Pris:

1495 kr/mnd

Pris:

1990 kr/mnd


Sikkerhetspakker
Løpende sikkerhetsoppgradering og gjennomgang av serverhelse (1 gang/mnd.). Opp til 1 time problemløsning for slikt som Ipeer betrakter som sikkerhetsmangler, inngår per måned. For større og mer tidkrevende sikkerhetsmangler gir Ipeer en anbefaling til kunden og i henhold til avtale løses sikkerhetsproblemene på konsulentbasis.


Latest Tweets

Ipeer @ipeerab 65 days ago

RT @CygateAB: .@ITBranschen: Stayhard.se väljer Cygates svenska Hosted VMware-moln: https://t.co/eDojQ6MeG0 @Stayhard_se @Telia_foretag @VM

Ipeer @ipeerab 66 days ago

RT @CygateAB: Största nätbutiken för modeintresserade män @Stayhard_se väljer svenskt moln https://t.co/dhnGiCeXEg @VMware_SE @Telia_foreta

Ipeer @ipeerab 66 days ago

RT @CygateAB: Hur många molntjänster finns i ert nät? Oljebolaget Nynas kollade: https://t.co/7GXKnnw99Y @SkyhighNetworks @Telia_foretag #p